Jordgubbar och Picnik

Hej hej!
Jobbade idag 8 till 12 på fritids. Superbra pass..och kul :) Sen när jag kom hem såg jag att det kommit jordgubbar på våra jordgubbsplantor!!! wiiieee det blir jordgubbar i år :D


När jag satt och fixade med powerpointen (inför redovisningen imorrn) hittade jag en ny funktion på Picnik...det är det som är de dumma med att plugga framför datorn. Man hittar ju alltid en massa annat kul att göra! Jag var iaf tvungen att prova fixa ett kort...

Såhär såg kortet ut före förvandlingen:


Såhär blev det efter att jag fixat lite i Picnik:


Kommer nog inte hinna skriva så mycket i bloggen nu under veckan..ska ha redovisning imorrn på skolan och så blir det nog jobb onsdag, torsdag och fredag. Men vi får se!
Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jordgubbar!!



Haha läste just din kommentar om duvorna. Jag har inte glömt hur jag skrämde tanten.

2010-05-31 @ 16:57:38
URL: http://rebcko.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Vad snygg du är människan! :D

<3

2010-06-02 @ 22:36:18
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0