Zumbaaa <3

Jag och några kompisar testade på zumba idag och GUD VAD KUL DET VAR! Jag har inte varit så svettig på flera månader och jag blev helt svimfärdig i slutet men jag var bara tvungen att fortsätta för att det var så kul!!! Är så glad att det äntligen kommit en rolig dansträning till lilla Luleå.


Videon visar ju att man går ner en massa i vikt men det är inte det jag är ute efter när jag vill fortsätta träna Zumba. Det är bara så jäkla roligt!! Jag har redan bokat nästa pass som är på torsdag :)

Nu ska jag ta det lugnt och bara njuta av helgen.
Ha så kul!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jo, ikväll är det party party! Röja Sthlm helt enkelt. När ses vi igen då?!

2010-09-11 @ 16:37:13
URL: http://kalleponken.se
Postat av: ISA

Vill du enkelt och garanterat få ha en STOR länk i min blogg, kika in och läs senaste inlägget! <3

2010-09-11 @ 18:38:29
URL: http://fashion-tourist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0