Dag 3: Söndag, STRIKE!!

I söndags väckte vi gästerna tidigt (vid halv 11 på fm). Det var inte meningen att vi skulle väcka dem då..vi råkade :P Som plåster på såren så belönade vi dem med en god brunch i form av plättar med grädde och lite juice.

Sedan drog vi vidare till pappsen och Kalle hjälpte honom med ett spel på datorn (ja du läste rätt, ett spel). Pappa blev helt överlycklig. Jag tror helt ärligt att Kalle gjorde hans liv lite bättre den dagen! :P

Efter det var det dags för bowling. Det var riktigt kul, framförallt för att det var länge sen sist vi bowlade. Alla hade felstavade namn på poänglistan utom jag. Det var Titi (Titti), Calle (Kalle), Jojjo (Jojje) och...jag :P Jag kommer inte ihåg nå poäng men jag spräckte iaf skamgränsen (100 p) i båda serierna och jag har för mig att de andra gjorde de också.







Kvällen avrundades med thaimarinerad fläskfilé med bakpotatis och vitlökssmör, chokladfondue med mintsmak och lite "vem vill bli miljonär"¨på vårt kära ps3.
Det blev inget vin den kvällen :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Haha, det tar jag som en komplimang:P Det brukar bli ganska sent eftersom whiteroom stänger kl fem hehe...

2011-02-11 @ 10:00:33
URL: http://linnealujak.blogg.se/
Postat av: Linnea Isabelle

Hehe!

Allt bra idag? :)



Gissa vad som gömmer sig i paketet vettja!

2011-02-11 @ 12:55:15
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0