easytones - nu är de mina :)

Idag kanske jag går in mina nya easytones innan träningen. Jag köpte dem i veckan. Tänkte att det var lika bra att köpa sig ett par rejäla promenadskor, istället för mina sneakers med helt platt sula. Jag valde dem här eftersom att de var skitsnygga med sina rosa detaljer. Min kompis har dem och hon sa att första gångerna hon använde dem hade hon jättemycket träningsvärk i rumpa och baksida lår. Det är ju ett bevis på att de funkar!


Jag kanske har blivit ett litet träningsfreak ändå...

Ikväll ska vi till några kompisar och se ESC-finalen. Det blir sjukt spännande! Jag tippar Irland som vinnare, inte för att jag tycker att de är bra utan därför att jag tror att de kommer bli älskade av småfjortisarna ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅH du har köpt ett par easytone! Jag vill också. Så fort jag får pengar över ska jag köpa mig ett par. :) Hoppas dom funkar också. ;)



Ha en trevlig kväll! :)

2011-05-14 @ 21:16:13
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0