UMU

Just nu känns det inte som att jag kommer att orka med maskeraden i morgon. Jag är sjukt trött efter "öppningen" och kommer antagligen bara vara ännu tröttare i morgon. Typiskt att den börjar klockan åtta på kvällen!! SEEEEENT..


jag längtar till värmen och lata dagar i solen...

Igår sökte jag till UMU. Jag ska se om jag kommer in på en utbildning som lärare i bild så jag får dubbel examen. Jag vet inte om jag kommer orka med att läsa samtidigt som jag jobbar men jag funderar på att göra ett försök. Utbildningen är på distans och halvfart så jag borde orka med det. Jag kan inte lova att jag börjar på den utbildningen, men nu har jag ju iaf sökt. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar också till lite lata dagar. Men jag har som i sikte nu iallafall. :)



Och lycka till! Du kommer säkert klara det om du vill! :)

2011-05-19 @ 22:56:55
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0