Vit snö, vita skor



Jag älskar dessa skor som jag köpte för något år sedan. Tyvärr är de förstörda efter att jag använt dem på Luleås årliga kalas där de bytte färg i leran...Det är SÅ synd att de inte längre säljs på Skopunkten. Jag hittade tillslut ett par som såg nästan likadana ut, men inte alls lika snygga.



Det lär dröja ett tag innan jag kommer kunna börja använda dem, eftersom att det snöar ute nu (-ja det är sant, det snöar). Det är inte ofta som jag känner att jag vill bo i söder men dagar som dessa får mig att vilja bli Malmöbo forever. Det är något speciellt med vårmodet helt enkelt!

Idag ska jag bara ta det lugnt och ta hand om min sjuka kille som har feber idag.
Nu är det dags att fylla på vattenglaset! ;)


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

Tycker du att vi ska ge bort gratis körkort? Läs mitt inlägg "Jag vet, vi ger bort allt" och kom gära med tankar, tack för din tid. Och ursäkta om du inte gillar såna här inlägg!

2012-04-21 @ 15:15:54
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: anna

usch för snö! här i gbg har det vart sol och blå himmel idag och ingen snö på flera veckor :)

2012-04-21 @ 16:28:38
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0