Lite bildlärarplugg

 
Oj det märks att jag inte varit inloggad på hundra dagar..allt är ju förändrat!
 
Jag har hoppat på Bildlärar-linjen i Umeå så jag pluggar 50% samtidigt som jag jobbar 100%. Det är nu eller aldrig , liksom. Som bildlärare måste man tydligen veta hur en systemkamera fungerar. Så jag håller på att träna...men det är INTE lätt för en noob som mig!
 
 
Blev nyss klar med andra uppgiften, där vi skulle måla 6 olika bilder i akryl. Känns skönt att vara ute i god tid. Här är en av dem:
 
 
Nu ska jag ta det lugnt, kanske börja på nästa uppgift.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Guuud vad snygg bilden blev! Du är riktigt duktig på att måla! :)

2012-09-24 @ 10:09:18
URL: http://hawnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0