Ett stort TACK till alla som grattat mig :)

Nu är min födelsedagsvecka över :(
Det har blivit mycket fika och mycket Rockband och det har varit sjukt kul!!


Jag har bakat typ varje dag den här veckan och det roligaste att baka var ju ändå de här koppkakorna...för där fick man ju skapa och leka lite konstnär :D





Och jag gillar inte tårta, så det blev äppelpaj med vaniljkräm :)




Vi hann sätta upp lampan som jag fick. Passar perfekt!




Några som battlade var bland annat grannarna.
Robin vann första gången, men Malin (Sand) var grym på elguran!








Tack alla som grattat mig!!
Det har varit jätte trevligt hela veckan tack vare er <3

/ lilla jag


Kommentarer
Postat av: clara

sjuukt fina och goda cupcakes! ;-)

2009-11-17 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0