Min helg i detalj

Det har inte varit en så lyckad helg för mig. Den började med att jag i fredags fick magsjuka så att jag låg däckad till lördag, vilket gjorde att jag missade jul-tapasen som jag och min kille skulle gå och äta tillsammans. Han fick fara och köpa blåbärssoppa till mig istället :P Det har ju gått magsjuka länge nu i förskolorna/fritidshemmen så jag visste att det skulle hända mig tillslut, men det var dålig tajming.

Idag mår jag bättre och har tagit igen det jag missat i matväg genom att trycka i mig glass och pizza. Snart väntar "Vem kan slå Filip och Fredrik" som jag ska se med killen. 



See ya when I see ya!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin bild Malin! :)

2010-12-19 @ 20:19:23
URL: http://hawnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0