PANIK!

Jazzbyxan är på väg in i modet igen. Till hösten kommer alla ha dessa utställda byxor (gärna med pressveck).


(bubbleroom.se)

JAG FÅR PANIK! - Dessa påminner om den tiden när jag gick i sjuan och åttan (år 2000-2001) och ALLA hade jazzbyxor i alla möjliga färger. Det mest populära märket var SAVANN som självklart kändes svindyrt när man bara hade barnbidraget att hushålla sig med.

Det fanns en rad olika stilar som följde med dessa men de allra populäraste var:
- Stil 1: svarta SAVANN som man skulle ha string under och stringen skulle matcha tröjan eftersom att de syntes (...gud vad skämmigt jag körde ju med det :S)
- Stil 2: vita SAVANN med svarta string under (svar ja: de var extremt 
g e n o m s k i n l i g a)

Inför höstens mode har jag bara EN önskan:
- inga string flashandes ovanför jazzbyxan, tack!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med dig haha det var fan tider (ps vi borde grilla eller hitta på något annat snart, var alltöf länge sedan ) kram :)

2010-07-17 @ 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0