Tidig åska



Sent på torsdagskvällen kom åskan...och ojoj vad rädd jag var. Precis efter jag uppdaterat förra inlägget stängdes datorn av och det blinkade till i lampan och det var då vi förstod att åskan var på väg hitåt. Och det blev inte lite åska heller utan de var dunder och brak över HELA himlen. Jag satt och darrade som ett asplöv, verkligen. Jag tror aldrig jag varit med om att det åskat så tidigt på året här uppe i nordliga Luleå!!

Aja...de är väll sånt som kommer med sommaren.
Äntligen sommar :)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Coolt. Första åskan här nere, mitt under vår fotbollsmatch, förra onsdagen.

2010-05-16 @ 16:27:50
URL: http://kalleponken.se
Postat av: Malin själv

oj hur gick det då??? Det är ju nästan farligt med tankepå att de är ett öppet fält och allt :P

2010-05-16 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0