lack!!

Usch idag är jag helt slut. Jobbade 7-11¨på ett fritids och sedan jobbade jag 12.30-16.30 på ett annat fritids. Det blev jobbigare än jag trodde att det skulle bli, framförallt för att det var KAOS på det sista fritidset. Alltså det började med att jag möttes av en lapp (till vikarier) där det bla stod:

"Har man brist på sysselsättning finns det alltid pennor att vässa.."

Alltså vad är det för syn på fritidspedagogiken egentligen?!
Jag blir så lack!!

Aja nu återstår det bara att beställa Hawaii och räkrulle...varken jag eller min kille har orkat planera middagarna för den här veckan. Så kan det gå ;)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Haha, vad fult! När jag var på praktik i 8 veckor kallades jag fortfarande i slutet för "kandidaten" av lärarna... BAH!

2010-10-27 @ 19:56:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0