lördagsbrunch

Det känns som att jag är inne i en period där jag vill känna mig rik...jag gör en massa saker precis som om jag har råd med allt i världen! Idag tog vi en lördasbrunch på Unik tex..och det gör man ju inte direkt varje helg i vanliga fall :P Jag beställde en fruktsallad med turkisk yogurth och min kille beställde en baconmacka. Sen tog vi en semla och kaffe. Gott men dyrt! Jag tänkte först ta med mig kameran men jag ändrade mig i samma sekund. Det är ju mycket roligare att inte behöva tänka på att dokumentera allt jämt!!


(en bild som jag tog i somras)
Jag längtar till ljuset  och värmen kommer tillbaks och resan till Malaysia i juli.

Jag vill ha sommar nuuuu!! 


Kommentarer
Postat av: Linnea Isabelle

Oh, en bra gissning.. Men tyvärr fel, kika vad som gömde sig i paketet! :)

2011-02-12 @ 20:49:00
URL: http://vindpusten.blogg.se/
Postat av: Elin

ja, men det kan vara härligt att göra sådana där saker ibland. Och det kan vara skönt att lämna kameran hemma ibland :)

2011-02-13 @ 03:47:43
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0