alldeles alldeles underbar

Oj nu var det så länge sedan jag bloggade att jag typ glömt bort hur man gör?!

Nu är jag hemma iaf. Har spenderat en hel månad hemifrån. De första 20 dagarna har jag varit i Malaysia och resten har spenderats i stugan och hos min killes föräldrar. Just nu har jag bara lite ångest över att jag börjar jobba på måndag, vilket jag vet att jag inte är ensam om haha.


Petronas Twin Towers, Kuala Lumpur, Malaysia

Min Juli-månad har som sagt varit alldeles alldeles underbar. Jag hoppas att den varit lika bra för mina trogna läsare! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur kom det sig att du åkte till Malaysia egentligen? den där byggnaden har jag bara sett på tv, vill också se den i verkligheten! :P

2011-08-16 @ 01:19:49
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0