laddad?

Jag fattar inte vad det är med alla tränare/instruktörer som vill att man ska svara på deras frågor under grupp-passen?! Och sen när man inte svarar så blir de sura och tar det personligt! Alltså när man står i en grupp med människor man aldrig träffat så känns det ju knappast naturligt att skrika ut svar på frågor mitt i passet!

exempel:
tränaren skriker - Är ni laddade?
det tränaren vill att jag ska säga - JAAAA VI ÄR TAGGADE SOM FAEN!!
det jag säger istället - ehm ja....(myyycket tyst)



När jag går och tränar vill jag bara "vara" och inte känna att jag måste vara social med folk jag inte känner. Om jag själv vore tränare skulle jag försöka förstå det....

Punkt slut. ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med. Hatar när man måste svara på frågor, framförallt mitt i passet när man är supertrött!

2011-03-17 @ 10:40:36
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad tycker du om min nya design? :)

2011-03-17 @ 14:47:13
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0