Planer inför helgen

Nu har jag min lunch på jobbet till 13 så jag passar på att blogga. Jag känner att jag måste blogga minst en gång per dag nu när jag har fått så många läsare helt plötsligt (fattar inte varför egentligen..?). Det är bara att njuta så länge det varar :)

Jag längtar supermycket till helgen. Det ska bli så kul med tjejkväll! Jag har börjat planera upp min lediga tid under veckan så att jag hinner fixa allt innan lördagen då allt blir av. Imorgon har jag planerat att köpa nya svarta nylonstrumpbyxor med mönster, typ rosor. Det låter kanske flummigt men jag tror det blir snyggt till en svart klänning och svarta höga klackar. Jag ska också köpa rosévin (ingen tjejkväll utan rosa vin alltså). Klänningen ska jag låna av Clara (syrran) och den ska jag hämta någon gång den här veckan. Can´t wait :)


- jag tror de blir snygga till en svart klänning!


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad rolig helgen låter, tjejkvällar kan man ju inte få för många av. SÅ skoj!! :) tror med de där strumpisarna gör sig till en snygg svart klänning. nice :)



svar: ja ostmackor är underskattat GOTT.

2011-03-21 @ 12:35:55
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, supersnygga! Och så roligt med en tjejkväll :D



haha, tack! Ja, men han är supersöt ^^



Hehe, jaa det är skönt när tentor är skrivna fast den här gången valde jag att lämna in blankt så det blir omtenta i maj för min del nu :P

2011-03-21 @ 22:59:30
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0