på schtan!

Nu har jag och min kille hunnit med att fika med mormor, morfar och lindasyrran, växlat pengar till pund, ätit lunch på stan (= schtan på norrländska), köpt förvaringsflaskor och investerat i ett par nya skinnskor.


Kolla vilken liten plats de små flaskorna tar jämfört med de stora. Nu blir det mer plats över i resväskan till annat...



Jag gillar mina nya kängor från Scorett. De är liiite hårda men jag hoppas att de blir skönare att gå i till torsdag eftersom att vi reser då. Jag är aspirrig. Det är konstigt eftersom att jag har rest flera gånger förr. Dessutom ska vi ju bara vara borta några dagar!

Snart ska vi iväg och se "Jägarna 2" på bio med några kompisar.
Hektisk, men rolig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0