Cosmo

Gårdagen blev supermysig. Jag och min kille vandrade runt på stan, lämnade in mina tavlor för inramning, köpte en ny höstjacka åt min kille och fikade på Café Lina. Sen avslutade vi dagen på Allstars där vi gick all-in med trerätters och dryck. Det var första kvällen jag provade dricka en Cosmo - och den var riktigt god faktiskt!


Cosmo (drink.se)

Idag blir det all-in med Zumba och förhoppningsvis också en långpromenad med en av mina bästa vänner. Sen får jag ju inte missa Idol ikväll. Har Electropop-låten på repeat i huvudet just nu ;D


Kommentarer
Postat av: CJ

Tusen tack! Och jag instämmer, skönhet kommer inifrån. Självförtroende är alltid snyggt men det finns såklart en gräns för det med. :)

2011-09-14 @ 22:05:28
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0