Inför!

Idag ska vi åka in till stan och rama in mina tavlor inför utställningen. Jag har både längtat och fasat över detta. Det känns liksom som att jag tror att jag är bättre än vad jag egentligen är när jag vill ställa ut mina verk. Alltså jag ska ju bara ställa ut dem på ett ställe där amatörer ställer ut, men ändå. Det känns sjukt speciellt.

Jag funderar på om jag ska vara anonym, för om det är någon som tycker att tavlorna ser fördjävliga ut så behöver jag ju inte skämmas. Samtidigt är jag sjukt nyfiken och vill få reda på om någon faktiskt tycker om dem ;)



Efter inramningen ska vi äta middag och fira att det var lite mer än ett år sedan vi förlovade oss. Det måste man ju fira!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0