12-02-05

Slutet på den här veckan blev riktigt bra. Det lönar sig att vara positiv!

Torsdag: tillbaka på jobbet. Tränade indoorwalking och cxworx på kvällen.
Fredag: full fart hela dagen på jobbet medan tempmätaren visade på 30- följt av 1,5 timmes bilfärd och tacos i Skellefteå.
Lördag: vi åker förbi skellefteälven där folk tävlingssimmar i isvak samtidigt som det är 34- ute (?). Därefter blir det besök hos farmor med fiaspel och tjatter, sen melo med min killes familj. - om jag hade fått bestämma så hade Sean banan gått direkt till finalen i Globen!
Söndag (idag): slappa fram till tre och sen blir det surströmming med min killes familj och min farmor. Efter det sticker vi tillbaka till Luleå utvilade och med upptinad bil. Det är najs de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0