Kontoret

Hela vår söndag har varit lugn och härlig. Jag har gått omkring och druckit fil och vi har sett mycket TV. Jag har typ tappat all kondition under de senaste dagarna då jag varit sjuk. Det lär bli tufft att komma igång igen med träningen. Kanske måste mjukstarta med en promenad eller nått...

Ikväll ska vi ge "Kontoret" en extra chans. Första avsnittet var inte bra, men precis som med Solsidan så ska man inte ge upp för fort. Kvällens avsnitt kanske är bättre! Men är det lika dåligt som första så åker serien i soptunnan.



Vi kanske ev. ser Big Brother också. Jag måste erkänna att jag gillar Big Brother. Det är så meningslöst men samtidigt roligt att titta på. Skum känsla hihi :P



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kontoret är så roligt! BB ska jag dock bojkotta, går över gränsen iår alltså :P

2012-02-19 @ 20:41:46
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv. Själv hade jag turen med mig den här gången och pappa tog fram plånboken framme vid kassan. Kändes bra! :)

2012-02-20 @ 19:10:30
URL: http://josefinfrankert.blogg.se/
Postat av: Klara

- Tack så väldans!



Jag har missat kontoret, har varit barnslig nog att låta bli att kolla på det eftersom att jag tvivlar på att det kommer att överträffa den amerikanska versionen, haha. Är det värt att ge serien ett försök iallafall? :)

2012-02-21 @ 17:18:02
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0