Lite mer personlig...

Jag har haft en sjukt händelserik vecka, både på jobbet och privat. Jag visste redan för en vecka sedan att det skulle bli mycket att göra så därför la jag in en massa foton med automatisk uppdatering i bloggen. Men det blev ju sjukt opersonligt! Det går ju liksom inte att vara personlig en vecka i förväg...iaf inte för mig :P Därför kommer jag nu uppdatera färre inlägg i månaden som är lite mer personliga.

Idag ska jag försöka ta det lugnt och varva ned efter vardagsvirret och ikväll ska jag och min kille på avskedsfest. Det är några vänner som ska flytta till huvudstaden! Känns sorgligt att gå på den festen, men samtidigt kul såklart.

Nu ska jag ladda upp några bilder på fejjan från nyårsfesten.
Bättre sent än aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0