seg-Söndag

Detta är en riktig seg-Söndag med stort S. Jag har inte varit ute på heela dagen och gud vad skönt det är...Pappa har varit förbi en sväng och strax kommer några kompisar förbi. Vi ska beställa pizza. GAH vad gott!!

Just nu taggar jag inför veckans träningspass. Det känns skönt att vara igång på allvar och träna 2-3 ggr/veckan. I morgon ska jag träna bodybalance, på tisdag blir det zumba och på torsdag blir det indoorwalking och CXWORX för att träna coren lite extra. Jag har även funderat på att köpa nya träningskläder och är sugen på dessa:


billigt från Ginatricot.se - hoppas att de finns att köpa på stan!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina grejer. Jag måste verkligen också uppdatera min träningsgarderob. Så kul att shoppa.

2012-01-23 @ 08:43:58
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0